با وجود تأثیرات مثبت بسیاری که بازاریابی پیامکی دارد، بسیاری از شرکت ها نگران نام بازاریابی پیامکی هستند و معتقدند که این نوع بازاریابی قدیمی است و صرف هزینه برای آن کار عاقلانه ای نیست. بازاریابی از طریق پیامک که از طریق پنل پیامک انجام می شود مانند هر تبلیغاتی نیاز به انتخاب حرفه ای و صحیح دارد. در اینجا به مهم ترین دغدغه های کارآفرینان در خصوص عدم استفاده از سامانه های پیامکی می پردازیم و به جرات می توان گفت که با انتخاب پنل پیامک اختصاصی و رعایت خط قرمز مخاطبان می توانید بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید.

کار با پنل اس ام اس پیچیده است و من نمی دانم چگونه با آن کار کنم
سیستم های پیامکی با ساده سازی فرآیند ثبت نام، شروع بازاریابی و ارتباط با مشتریان خود را تنها با داشتن سیستم و اینترنت برای شما آسان کرده اند.

زمان کافی برای مدیریت تبلیغات ندارم
آیا موفق ترین شرکت ها همیشه ارتباط مستقیم با مشتریان خود را در نظر می گیرند که آسان تر و سریع تر از ارسال پیامک است؟ استفاده از سامانه پیامکی یک و نیم و دو کاراکتر است، هیچکس مانند شما مخاطبان شما را نمی شناسد، بانک جامعی از شماره تلفن ها بر اساس موقعیت مکانی، کدپستی، سن و جنسیت و ده در پنل پیامک برای شما و فقط توسط با مشخص کردن مخاطب هدف خود می توانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. همچنین می توانید برای ارتباط با مشتریان خود پیام های متنی مرتبط ارسال کنید.

از تبلیغات اس ام اس استفاده کردم اما نتیجه ای نگرفتم
استفاده تبلیغاتی از پیامک گاهی اوقات به دلیل کاربرد عمومی آن دچار سردرگمی می شود. در بازاریابی پیامکی نکات بسیار ظریفی در متن و زمان ارسال پیامک وجود دارد تا پیامک تاثیرگذار باشد. بازاریابی پیامکی شما را یک قدم جلوتر می برد تا مخاطبان خود را به راحتی مورد توجه قرار دهید، اما به یاد داشته باشید که برای موفقیت در زمینه تبلیغات پیامکی گسترده باید متفاوت و جذاب باشید. برای یادگیری و رعایت این نکات اینجا را کلیک کنید. (لینک وبلاگ در آگهی پیامکی گزینه های بسیار کمی دارد)

اکثر افراد تبلیغات پیامکی خود را مسدود کرده اند و نمی توان از این نوع تبلیغات استفاده کرد.
دلیل اینکه برخی از کاربران خطوط خود را در لیست سیاه قرار می دهند، ارسال پیامک های تبلیغاتی به عنوان هرزنامه است. به همین دلیل توصیه می کنیم که پیامک بزرگی را برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید نه برای تعداد زیادی از افراد! همچنین روشی برای ارسال پیامک در خطوط بلک لیست (با ارسال پیامک به مشتریانی که شماره خود را به شما داده اند) وجود دارد و این پیام توسط خطوط خدمات ارسال می شود.

نصف هزینه بی فایده است زیرا به خطوط لیست سیاه می رود
این طرز فکر توسط نرخ حمل و نقل اولیه (هزینه مبتنی بر پیام) که بسیاری از سیستم ها در نظر می گیرند هدایت می شود. شما باید سیستمی را انتخاب کنید که نرخ پیامک برای آن به صورت تحویل محاسبه شود (نرخ بستگی به پیام دریافتی از گیرنده دارد) که در این صورت فقط برای پیامکی که 100 درصد به دست گیرنده رسیده است پرداخت می کنید.