فقط 1 روز فرصت باقیست تا در قرعه کشی بزرگ سلامتی شرکت کنید!
فقط تا فردا با مراجعه به فروشگاه رفاه و خرید حداقل تا سقف 30000 تومان شانس برنده شدن آپارتمان را به اشتراک بگذارید!
به ما مراجعه کنید = نزدیکترین آژانس رفاهی به شما
بعد از خواندن پیامک بالا چه حسی به شما منتقل می شود؟ آیا به این فکر می کنید که چه وسایلی در خانه نیاز دارید و نزدیکترین شعبه اجتماعی به شما کجاست؟! تبلیغاتی که به موقع و مهلت محدود تنظیم می شود، ناخودآگاه حس حرکت را به مخاطب القا می کند. یکی از رسانه هایی که می توانید به عنوان کسب و کار از آن برای افتتاح حساب ویژه برای این نوع تبلیغات استفاده کنید، پنل پیامک است. در اینجا راه هایی وجود دارد که تبلیغات پیامکی می تواند به شما کمک کند.
ذخیره سازی آخر سال
شرکت هایی که دارای انبار هستند همیشه در هنگام واردات کالاهای جدید با کمبود فضا مواجه می شوند. بنابراین بهترین کار برای آنها این است که انبارها را در مناسبت های خاص مانند نوروز ذخیره کنند. در این روزها که بازار داغ است استقبال مردم با تخفیف می شود و فروشگاه ها به هدف خود یعنی تسویه انبار می رسند. برای این کار می توانید برای کل لیست مشتریان خود یک پیامک ارسال کنید که پایان سال در فروشگاه را نشان می دهد و تخفیف را اعلام می کند، اما راه هدفمندتری وجود دارد، بیایید و برای هر گروه از محصولات تخفیف بدهید برای مشتریانی که قبلا از این گروه خرید کرده اند. تخفیف لباس خود را به لیستی از مشتریانی که قبلاً لباس خریداری کرده اند ارسال کنید. در این صورت ارسال پیامک شما هدفمندتر می شود و نرخ تبدیل آن بیشتر می شود.
شمارش معکوس برای تخفیف
همه ما تایمرهایی را در وب‌سایت‌ها دیده‌ایم که از یک رویداد یا اخبار خاص مطلع می‌شوند. این تایمرها که اخیراً به دلیل نقش خاص خود در استیکرهای استوری اینستاگرام به عنوان تایمر معکوس دیده می شوند، حس فوریت را به مخاطب القا می کنند. تایمرها به مردم یادآوری می کنند که زمان آنها محدود است و زمان کمی دارند، این اطلاعات می تواند قبل از عرضه محصول یا قبل از تخفیف باشد و همچنین می تواند نشان دهنده زمان پایان تخفیف باشد. ایجاد فوری که یکی از راه های جذب مشتری و افزایش فروش در بازاریابی است، اگر از طریق بازاریابی پیامکی انجام شود، نتیجه مطلوب خواهد داشت. به عنوان مثال، به مشتریان خود پیامک ارسال کنید و بگویید تا سالهای آینده تنها 24 ساعت تا حراج جهانی فروشگاه باقی مانده است. این پیامک هم مشتریان را برای حراج آماده می کند و هم آنها را به خرید ترغیب می کند و هم برای برندسازی و حفظ ارتباط با مشتریان شما مفید است.
پیش فروش بلیط
یکی از راه های فوری جذب مخاطب برای بلیط کنسرت ها، تئاترها، سخنرانی ها و ... در نظر گرفتن کد تخفیف برای بلیط های پیش فروش است. پیش فروش بلیط به مخاطب حس هیجان می دهد و نفس خود را برای شروع فروش بلیط حبس می کند! این رویکرد علاوه بر جنبه اطلاع رسانی و نوعی شمارش معکوس، عده ای را تشویق به پیش فروش می کند تا جایی در فروش اصلی را از دست ندهند و اگر این پیش فروش کد تخفیف داشته باشد، سبک می شود. روی نور اعلام این خبر از طریق پیامک باعث تسریع روند کار می شود و مطمئناً بهترین رسانه برای اخبار فوری با قرار دادن لینک پیامک است. این اطلاع رسانی پیامکی به لطف بانک شماره تلفن پنل می تواند به صورت گسترده در اختیار عموم قرار گیرد. به عنوان مثال، برای کنسرت یک خواننده پاپ مدرن، ارسال پیامک به دختران نوجوان که اغلب مخاطبان خواننده هستند، گزینه بسیار خوبی است.
اعلان قبل از گران شدن محصولات
از آنجایی که حفظ ارتباط با مشتریان فعلی بسیار ارزشمندتر از جذب مشتریان جدید است، اطلاع رسانی به موقع از افزایش قیمت یا تخفیف در این زمینه بسیار مهم است. به جای اینکه مشتری دائمی شما به فروشگاه شما بیاید و از شنیدن قیمت های جدید متعجب شود، بهتر است در مورد افزایش قیمت به آنها پیامک ارسال کنید. یکی از زمان هایی که قیمت ها بالا می رود، سال نو میلادی است که بسیاری از شرکت ها با اعلام آخرین تخفیف قبل از افزایش قیمت، این خبر را اعلام می کنند. همچنین لازم به ذکر است که بهترین کانال برای این اطلاع رسانی پیامک است که می تواند بسیار سریع و کم هزینه به دست مشتریان برسد.
ارسال کد تخفیف از طریق پیامک
یکی از سریع ترین راه های اعلام تخفیف های فوری به مخاطبین، ارسال کد تخفیف از طریق پنل پیامک می باشد. کد تخفیف برای همه مشتریان جذاب و ارزشمند است اگر تکرار زیاد برای عموم بیهوده نباشد و تخفیف واقعا مفید باشد.